Simba wrote:In dit geval was ik niet alleen Bor.
Maar goed zal hier niks meer typen geen last meer van mij oke.
Met het updaten van de PCStream3 zit torrents stream er ook bij.
Vandaar nog een keer een poging, en ja kreeg een foutmelding zolas hier beschreven.
Ik snap dat jij niet de enigste bent/was met het probleem, maar als het bij aardig wat mensen wel werkt, lijkt mij dat er dan geen sprake is van een bug, maar goed dat terzijde.
Op je 2de zin kan ik kort en krachtig zijn, ik ben 46 en kan goed tegen een discussie , als jij hier wil typen of een bericht wilt plaatsen kan dat gerust hoor.
Ik denk alleen zelf dat de mensen die in de pcstreams chat lopen te schreeuwen van wat een klerezooi dat TS, dat die eens rond moeten vragen in de chat bij welke mensen het wel werkt.
Ik kan wel vertellen dat ik heel blij ben met DSC en Pangea, de anderen heb ik eerlijk gezegd niet getest, en ik heb een niet al te snelle laptop, maar als ik die aansluit op mijn 107cm tv, dan is het heerlijk kijken.
Had ik de financieen om zelf een pakket EL of Sport1 te nemen, dan zou ik hier al helemaal niet zitten, dus ik ben super blij met het werk wat de streamers ervoor doen om de mensen voetballen te laten kijken.
Zorg eerst dat de software die je nodig hebt goed geinstalleerd is, dit was bij jou ook wel anders, want jij liep te mopperen in chat, en ik haat dat als mensen in de chat lopen te zeiken van..wat een troep dat TS.
Er zijn altijd mensen die helpen willen, waaronder ik zelf.
Met vriendelijke groet Bor.