1 (edited by pinkelman 02-08-13 11:41:14)

Topic: sopcast inmiddels achterhaald?

Heb inmiddels alles zo geinstalleerd dat ik ook torrentstream kan ontvangen.
Maar waarom lopen er feitelijk geen streams meer over Sopcast,  vorig seizoen liep feitelijk bijna alles hierover?
Het lijkt dat de streamers allemaal sopcast laten liggen iemand een idee waarom dit is?

Retteketet

2

Re: sopcast inmiddels achterhaald?

De servers van SopCast hadden vorig jaar problemen...
En blijkbaar beviel TS de streamers wel..
Al geloof ik dat er dit seizoen ook veel flash gaat komen..

3

Alhoewel 13th weer ouderwets goed werk afleverd op Sopcast cool

Retteketet

4

True, alhoewel hij/zij vandaag opvallend afwezig is...

Maar het is goed dat er op elk platvorm wat te vinden is, voor iedereen een andere voorkeur en dus voor iedereen wat...

5 (edited by pinkelman 29-07-14 20:51:07)

Het oude seizoen goed gebruik gemaakt van pc stream, toch heb ik bij TS met regelmaat last van happeringen.
Alternatieve buitenlandse streams lopen daarintegen altijd vloeiend en ook toen er op Sopcast nog volop leven was was het meestal vloeiend.
Zijn streamers als M(en)M, 13th nog altijd op sopcast van de partij voor het seizoen 2014/15, dan stap ik liever weer over op het oude vertrouwde.

Retteketet

6

Eind vorig seizoen kon ik nergens een goede stream vinden van Heracles -Ajax.
Na wat speurwerk ben ik toen tenslotte ook weer bij Sopcast terechtgekomen:

"...Sopcast Channel - 148882. Is wel in het Roemeens, maar beter dan niets...."

Heb je hier iets aan?

Smile and the world smiles too.

7

Ben bang dat het veel flash wordt..
En dan schijnen er betere streams te zijn (premiumstreams ofzo?)
waar je voor moet betalen..  neutral

8 (edited by pinkelman 30-07-14 17:49:15)

Peter wrote:

En dan schijnen er betere streams te zijn (premiumstreams ofzo?)
waar je voor moet betalen..  neutral

Die zag ik vandaag ook al op PCStream staan, hoop niet dat we die kant op gaan om de zaak commercieel aan te pakken en wellicht enkele stotterende streams of behoorlijk slechte kwaliteit streams daar tegenover te zetten om zo 'klantjes' te lokken: Premiumstreams daar zitten mag ik toch aannemen niet stiekem dezelfde streamers achter die ons altijd de streams leveren?

Retteketet

9 (edited by pinkelman 30-07-14 17:40:43)

Gypsy wrote:

"...Sopcast Channel - 148882. Is wel in het Roemeens, maar beter dan niets...."

Om nou naar Roemeens te luisteren doet het 'm ook niet, damn ik verlang naar oude tijden van MenM, 13th.
Maar hopen dat janxxx vandaag niet gaat hakkelen en stotteren, vooralsnog loopt die nog vloeiend.

Retteketet

10 (edited by pinkelman 30-07-14 18:19:13)

Tja ziet Feijenoord-Besiktas te bekijken. Een half uur voor de wedstrijd nog redelijk beeld, eenmaal de wedstrijd begonnen is het niet meer het bekijken waard. Kan geen toeval meer zijn.
Heb nu een superscherpe vloeiende stream gevonden op .. jawel, sopcast in geheel Nederlands  big_smile
Channel 200000, er is dus toch nog hoop op Sopcast!

Met alle respect maar wat pcstream in de meeste gevallen aanbied is niet meer al te best... tja Premiumstreams waarvoor je moet betalen. hmm

Retteketet

11 (edited by forzautreg1969 30-07-14 19:38:08)

Dazsports loopt perfect hier.
Bij Jan Lul steeds een refresh in het beeld terwijl het beeld door loopt.
Sopcast en AceStream hebben mijn voorkeur maar ja we mogen niet klagen het is gratis.
Ben wel benieuwd naar PremiumStreams en dan vooral de kwaliteit

21.37 via twitter
Janlul.com @janluldotcom 15 min.

Het is druk op de #feyenoord stream. Dit kan leiden tot hapering en blokjes beeld. Kan daar verder niets aan doen.Prettige wedstrijd #feybes

12 (edited by pinkelman 30-07-14 21:11:38)

forzautreg1969 wrote:

maar ja we mogen niet klagen het is gratis.

En dat is nou net de bedoeling die nieuwsgierigheid, zodat men over gaat voor een laag prijsje op betere kwaliteit.
Zitten hier Janlul en collega's niet zelf achter, ik bedoel wie is PremiumStreams, die foxsport streamt?
De free streams zijn in het verleden toch veel beter geweest dan dat we de laatste tijden gewend zijn!?

Retteketet

13

pinkelman wrote:
forzautreg1969 wrote:

maar ja we mogen niet klagen het is gratis.

En dat is nou net de bedoeling die nieuwsgierigheid, zodat men over gaat voor een laag prijsje op betere kwaliteit.
Zitten hier Janlul en collega's niet zelf achter, ik bedoel wie is PremiumStreams, die foxsport streamt?
De free streams zijn in het verleden toch veel beter geweest dan dat we de laatste tijden gewend zijn!?

Ik denk niet dan JanLul er zelf achter zit want die promoot op Twitter volop zijn eigen kanaal.
Dazsports liep vanavond goed, JanLul gaf zelf al aan dat de kwaliteit minder was door de drukte.
Tuurlijk kijk ik ook graag het liefst gratis maar ja dan kan het soms mindere kwaliteit zijn.
Komende weken zal aantonen of de gratis streams echt  minder kwaliteit hebben als in het verleden.

14 (edited by pinkelman 31-07-14 12:06:35)

Laat ik het zo zeggen heeft PremiumStreams wel de rechten van foxsport of zit die op het zelfde spoor als Jan en consorten maar vragen zij hiervoor ook nog een bedrag bovendien.
Ik kan me namelijk in het verleden nog iemand herinneren die  streamde gratis buitenlandse wedstrijden maar voor eredivisie moest je paypal betalen om een wachtwoord te krijgen.

Als streamers opzichtig hun streams verslechten om via een andere manier wellicht er dan weer een slaatje uit te slaan vind ik dat een kwalijke zaak.

Retteketet

15

Ik denk niet, dat Fox Sports de rechten verpatst aan een of andere
internet-amateur. Ben bovendien overtuigd van de goede bedoelingen
van JanLul en andere streamers die we via PCStreams kunnen vinden.
En als iets niet goed gaat, dan hebben we gelukkig altijd alternatieven
via http://voetbalstreaming.cautela.nl/view … p?id=5276!

16

Ik weet wel zeker dat Fox, Sport1, HBO & Film1 niet hun rechten afstaan..
Dit verder terzijde..
Saillant detail is dat ik weken terug al, op een stream van DazSports, 'reclame' voorbij zag komen voor PremiumStreams..
Dit hoeft natuurlijk niets te betekenen..

Verder blijft het gemis jammer, geen SopCast en AceStream meer, niet wat NL streams betreft in ieder geval..
Maar als dat een kostenprobleem voor de streamer is, heb ik hier alle begrip voor..  smile

17 (edited by pinkelman 01-08-14 10:21:07)

Peter wrote:

Saillant detail is dat ik weken terug al, op een stream van DazSports, 'reclame' voorbij zag komen voor PremiumStreams..
Dit hoeft natuurlijk niets te betekenen..

Feijenoord-Beskitas kwam deze 'reclame' opmerkelijk ook voorbij, hoe kan je dat verklaren want Fox zet dit niet bij de beelden?
En eerlijk is eerlijk, de streams zijn allemaal niet meer vloeiend, na zo'n wedstrijd lijkt het wel op je een bak bier en 10 flessen wijn hebt genuttigd.
Kan iemand mij dan vertellen waarom PremiumStreams wel vloeiende beelden kan laten zien en de streamers die dat in het verleden toch met regelmaat wel goed konden dit nu achterwege laten.
Daarbij als je dan over schakelt naar een buitenlandse stream van deze wedstrijd omdat het niet meer leuk is om naar zo'n hakkelende beelden te kijken dan zijn van die buitenlandse streams of sopcast stukken beter te volgen. Misschien ben ik nu wat te achterdochtig maar toch, het wordt er niet beter op en het lijkt erop dat men ons een bepaalde richting wil opduwen..

Retteketet

18

Daz maakt reclame voor 'de vrienden van Premium' denk ik,
of theoritisch zou het ook nog kunnen dat Daz de source van Premium gebruikt voor zijn freestream.. tongue

19 (edited by JohanNeeskens7 22-08-14 16:25:57)

Zit nu via sopcast naar een prachtig scherpe stream Ado-Feye te kijken,zo mooi,maar het is wel russisch,maar de namen van de spelers zijn duidelijk te horen (ietsje andere klank lol). Via wiziwig:Sop TV5cRu is 2000 kbps.

20

Klopt, er waren wat Russische en Spaanse streams, heb het gehouden op StreamOfTheDay,
hun ipad/iphone/mobile stream (http://veetle.com/index.php/hls/streamM … stream.m3u) geopend in VLC Media Player, ook meer dan prima beeld, waarvoor dank!

21

Peter, als ik dit verhaaltje zo lees, denk ik dat je
Pinkelman kan helpen met zijn vraag?   smile
http://voetbalstreaming.cautela.nl/view … hp?id=5361

22

Gedaan...

ff wat anders.. Janlul1, Dsports5 en Pole Position stopten er alle drie op hetzelfde moment mee in de rust van WII - PSV  roll

23 (edited by pinkelman 17-08-14 11:33:43)

Nu 13th stream aan het kijken via sopcast, gisteren ook aantal wedstrijden via deze streamer.
Blijf zeggen dat deze weinig aanslag maakt van de CPU en daardoor mooi vloeiend beeld geeft bij de live stream, dit in tegenstelling tot de flash streams.
Voor mij geeft sopcast nog altijd de minste problemen.

Retteketet