1

Topic: TorrentStream werkt niet

Hoi,
Vandaag alles geupdate van PC-streams, en zo dus ook nu TorrentStream mee gekregen.
Maar als ik nu via PC-streams een wedstrijd open krijg ik dit te zien:

http://i47.tinypic.com/301fu6h.png

Ik hoop dat jullie me aan een werkende stream kunnen helpen, want ik heb geen idee.

Alvast bedankt!

Wippo

2

Re: TorrentStream werkt niet

Misschien handig om te weten om welke stream het gaat Wippo

3

Nee, volgens mij niet. Alles wat met TorrentStream gaat doet het zelfde.

4 (edited by Simba 23-10-12 19:17:28)

Hier het zelfde ging om de stream pangea2 om de wedstrijd Nordsjaland tegen juventus.
Heb heel de TS eraf gegooit duurd 8 minuten voor het opstart en dan zwart beeld met die foutmelding.

5 (edited by Simba 23-10-12 19:16:52)

tjee hoe vaak moet ik de naam van de koningin in typen moet niet nodig zijn sta ingelogt

6 (edited by Bor_de_Wolf 24-10-12 08:25:54)

Hallo.

Ook ik had hetzelfde probleem..alleen als je dat beeld even afsluit en opnieuw de stream dubbelklikt is het wel in orde.

En streams zijn op dit forum ook zat te vinden.

http://voetbalstreaming.cautela.nl/view … hp?id=4939

wippo wrote:

Hoi,
Vandaag alles geupdate van PC-streams, en zo dus ook nu TorrentStream mee gekregen.
Maar als ik nu via PC-streams een wedstrijd open krijg ik dit te zien:

http://i47.tinypic.com/301fu6h.png

Ik hoop dat jullie me aan een werkende stream kunnen helpen, want ik heb geen idee.

Alvast bedankt!

Wippo

7

RanomiKromowidjojo wrote:

Het werkt uitstekend hoor na de geweldige update, mensen probeer eens beter te lezen voordat je gaat klagen, want bennie legt het toch heel duidelijk uit in zijn topic. Mensen van PCS hartelijk dank voor de prima streams!  Hier het topic over torrent stream van bennie : http://voetbalstreaming.cautela.nl/view … hp?id=5204

Gast ik denk dat ik beter snap waar ik mee bezig ben dan jij. Bovendien heb ik alles in de goede volgorde geinstalleerd. Dus oordeel niet zo snel aub, daar kan ik niet tegen.

Maar je blijkt het beter te weten. Kun je me dan even vertellen waar die foutmeldingen voor staan?

Ik hoor nog wel van je.

8

Simba wrote:

tjee hoe vaak moet ik de naam van de koningin in typen moet niet nodig zijn sta ingelogt

Simba, heb je "remember me" aangevinkt bij het inloggen?

Smile and the world smiles too.

9

Ja ik kom hier en ben gelijk ingelogt.
Daarom vond ik het ook zo vreemd.
Niet altijd maar toch regelmatig dat ik een geheime vraag moet beantwoorden.

10

Gelukkig is er soms nog wat humor.  wink

11 (edited by bennie 24-10-12 17:26:40)

Wat te doen wanneer je een Torrentstream opent en je krijgt bijvoorbeeld het volgende scherm te zien.

http://i48.tinypic.com/ngvaq9.png

Die foutmelding komt wel vaker voor, en kan ook willekeurig voorkomen.
Wat TSPlayer je eigenlijk verteld is dat TSPlayer de contentid (dat rare lange getal) niet kan omvormen richting beelden. Dit gebeurd ook wanneer je een verkeerde of een niet bestaande contentid invoert.

De oplossing:
- Sluit TSPlayer af. (kruisje klikken)
- Sluit Torrentstream in je systeemvak. (rechtermuisknop - exit)
- Vernieuw het schema in PCstreams (misschien is het schema in de tussentijd geupdate en laadt je een oude link / contentid)
- Dubbelklik opnieuw op je wedstrijd. Grote kans dat hij nu wel laadt.

Succes!

Bennie.

PCStreams

12

Bennie heb ik gisteren geprobeert bij mij ging het om Pangeastream2 die na 3 keer dus echt niet wilde opstarten.
Ligt het probleem dan bij pangea2?? Of zit er misschien nog een bug in?

13

Simba wrote:

Bennie heb ik gisteren geprobeert bij mij ging het om Pangeastream2 die na 3 keer dus echt niet wilde opstarten.
Ligt het probleem dan bij pangea2?? Of zit er misschien nog een bug in?

denk persoonlijk dat er ook nog wel schoonheidfoutjes in het programma zitten, aangezien torrenstream continue in ontwikkeling is zal het voor de toekomst alleen maar beter worden.
laat je keuze niet afhangen van 1 keer 1 stream die niet wil lopen op een avond of iets.

hoe is het vandaag, wil het vandaag wel lukken ?

PCStreams

14

Nou vandaag kijk ik gezellig op de bank naar Ajax.

Maar van de wedstrijd Nordsjealand was er maar 1 dacht ik.
Of ik moet er overheen hebben gekeken kan soms ook nog.

Ik laat je dit weekend even weten hoe het dan gaat zijn er misschien meerdere keuzes.

15

Ik dacht dat jij TS niet weer ging installeren, het werkt voor geen meter ?
Zou de fout niet bij jezelf liggen ?
Wel raar dat bij een heleboel mensen wel de streams goed lopen, en die er goed over te spreken zijn ?
Het loopt goed, en dan praten over een bug ?

16

In dit geval was ik niet alleen Bor.
Maar goed zal hier niks meer typen geen last meer van mij oke.

Met het updaten van de PCStream3 zit torrents stream er ook bij.
Vandaar nog een keer een poging, en ja kreeg een foutmelding zolas hier beschreven.

17 (edited by Bor_de_Wolf 26-10-12 16:20:51)

Simba wrote:

In dit geval was ik niet alleen Bor.
Maar goed zal hier niks meer typen geen last meer van mij oke.

Met het updaten van de PCStream3 zit torrents stream er ook bij.
Vandaar nog een keer een poging, en ja kreeg een foutmelding zolas hier beschreven.

Ik snap dat jij niet de enigste bent/was met het probleem, maar als het bij aardig wat mensen wel werkt, lijkt mij dat er dan geen sprake is van een bug, maar goed dat terzijde.
Op je 2de zin kan ik kort en krachtig zijn, ik ben 46 en kan goed tegen een discussie , als jij hier wil typen of een bericht wilt plaatsen kan dat gerust hoor.
Ik denk alleen zelf dat de mensen die in de pcstreams chat lopen te schreeuwen van wat een klerezooi dat TS, dat die eens rond moeten vragen in de chat bij welke mensen het wel werkt.
Ik kan wel vertellen dat ik heel blij ben met DSC en Pangea, de anderen heb ik eerlijk gezegd niet getest, en ik heb een niet al te snelle laptop, maar als ik die aansluit op mijn 107cm tv, dan is het heerlijk kijken.
Had ik de financieen om zelf een pakket EL of Sport1 te nemen, dan zou ik hier al helemaal niet zitten, dus ik ben super blij met het werk wat de streamers ervoor doen om de mensen voetballen te laten kijken.
Zorg eerst dat de software die je nodig hebt goed geinstalleerd is, dit was bij jou ook wel anders, want jij liep te mopperen in chat, en ik haat dat als mensen in de chat lopen te zeiken van..wat een troep dat TS.
Er zijn altijd mensen die helpen willen, waaronder ik zelf.

Met vriendelijke groet Bor.

18 (edited by Simba 26-10-12 16:11:56)

Ik heb netjes uitgelegt om welke stream het ging en wel Pangea2.
Dus was mijn vraag of het aan Pangea2 kon liggen is een nette vraag.
En misschien zit/zat er in verhouding met TS en Pangea iets fout een instelling een vinkje.

19

Zei ik dat je het niet netjes had gevraagd ?
En ik denk idd dat of er een instelling bij je niet goed staat, of dat je geen gedult genoeg hebt.

Greetz de_Wolf

20

jongens laten we het even normaal houden

wel of niet blabla

gewoon ontopic blijven aub

21

Ga niet echt offtopic Kiki Musampa.
Maar goed als het de Bor de Wolf is die ik denk dat hij is weet ik genoeg.
Maar zal hier lezen dan maar, ''zwijgen is soms beter''.

22

Simba wrote:

Ga niet echt offtopic Kiki Musampa.
Maar goed als het de Bor de Wolf is die ik denk dat hij is weet ik genoeg.
Maar zal hier lezen dan maar, ''zwijgen is soms beter''.

Beste Simba

Ik zou niet weten waar jij mij van moet kennen, ik ben hier alleen om mensen te helpen.
Verder ben ik nergens op uit, maar als ik hoor wat jij in de pcstreams chat schrijft...
Ik ben niet iemand die mensen na praat, vervolgens maar weer TS af kraakt, iedereen die Bor kent, weet dat hij eerlijk en oprecht is.
Er staat vaker in topics, waarom kraak je weer eens de boel af Simba ?
Ik zal hier verder niet meer op reageren, maar volgens mij kom je aandacht tekort.

23

Dames en/of heren posters,
Dit is voor vanavond de laatste waarschuwing. Deze site is niet bedoeld om persoonlijke vetes te bespreken.
Ook discussies op andere forums dienen niet hier verder gevoerd te worden. De volgenden die zich hier
niet aan houden moeten we een "afkoelingsban" voorschrijven.

24 (edited by Bor_de_Wolf 27-10-12 11:47:27)

Gypsy wrote:

Dames en/of heren posters,
Dit is voor vanavond de laatste waarschuwing. Deze site is niet bedoeld om persoonlijke vetes te bespreken.
Ook discussies op andere forums dienen niet hier verder gevoerd te worden. De volgenden die zich hier
niet aan houden moeten we een "afkoelingsban" voorschrijven.

Hallo beste Gypsy.

Zoals ik al eerder aan gaf, ik heb geen vetes en ik ben zeker niet uit op ruzie.
Ik snap gewoon niet waarom mensen de ene minuut alles afkraken, en vervolgens weer alles goed vinden.
Daar heb ik een hekel aan, maar ik snap de reaktie niet helemaal.
Ik ben vriendelijk en zeker erg behulpzaam.
Ik zal me daarom ook aan de regels houden zoals het behoort.

Met vriendelijke groet Bor_de_Wolf

25 (edited by mayday111 31-10-12 18:52:33)

Kan iemand mij zeggen waarom socSport bij mij niet werkt?

Mayday